Monday, January 24, 2011

Hari Pantangku

Alhamdulillah, aku telah selamat melahirkan bayi lelaki pada 31 Disember 2010 dengan berat 2.9kg jam 9.08 pagi yang mana ketika ini kandungan aku berusia 36 minggu 2 hari. Bayiku dimasukkan ke dalam wad kerana tak cukup bulan dan mukanya kelihatan lebam. Selama 4 hari aku berulang alik ke hospital bagi melihat bayiku yang terkena penyakit kuning. Terima kasih hubby kerana menemani mama menyusu adik wafi.

Aku dan suami me mutuskan menamakan bayi ke 2 kami Muhammad Wafi bin Hasli Sham.


1. Wafi masih dalam wad (siap cermin mata hijau lg tu!)


2. Wafi ku bawa pulang


3. Wafi selepas dimandikan (Terus je tido)


Hari2 melalui hari pantangku amatlah membosankan. Boleh dikatakan hari2 aku makan menu yang sama.

Mujur ada Internet boleh la dapatkan ilmu sebelum naik bekerja. Ilmu BF untuk ibu berkerjaya sepertiku.






SEDAP KAN......YUM YUM...

No comments:

Post a Comment


The Breastfeeding Mother's Guide to Making More Milk